Hyvitykset ja palautukset – käytäntö

Yleiskatsaus
Palautus- ja hyvityskäytäntömme on voimassa 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut yli 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota täyttä hyvitystä tai vaihtoa.

Palautukseen oikeutettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen. Sen on oltava myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa:

    • Lahjakortit
    • Ladattavat ohjelmistot, kurssit ja muut digitaaliset tuotteet

    Palautuksen käsittelemiseksi vaadimme kuitin tai ostotositteen.

    Osittaiset hyvitykset:
    Osittaisia hyvityksiä voidaan myöntää seuraavissa tapauksissa:

    • Kirja, jossa on selkeitä käyttöjälkiä
    • Tuote, joka ei ole alkuperäisessä kunnossa, on vaurioitunut tai josta puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meistä
    • Tuote, joka palautetaan yli 14 päivän kuluttua toimituksesta

    Hyvitykset
    Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme palautuksen vastaanottamisesta ja hyväksynnästä tai hylkäämisestä. Jos palautus hyväksytään, hyvitys käsitellään, ja summa palautetaan alkuperäiselle maksutavalle tietyn ajan kuluessa.

    Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset
    Jos et ole saanut hyvitystä:

    1. Tarkista ensin tilisi uudelleen.
    2. Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöön, sillä hyvityksen kirjautuminen voi kestää jonkin aikaa.
    3. Ota yhteys pankkiisi, sillä käsittelyaika voi vaihdella.

    Jos olet tehnyt kaiken edellä mainitun etkä vieläkään ole saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä osoitteessa {email address}.

    Alennustuotteet
    Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan hyvittää. Alennustuotteita ei hyvitetä.

    Vaihdot
    Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen {email address} ja lähetä tuote osoitteeseen: {physical address}.

    Lahjat
    Jos tuote oli merkitty lahjaksi ostohetkellä ja toimitettu suoraan sinulle, saat lahjakortin palautuksen arvosta. Kun palautus on vastaanotettu, lahjakortti lähetetään sinulle postitse.

    Jos tuotetta ei merkitty lahjaksi ostohetkellä tai lahjan antaja tilasi sen toimitettavaksi itselleen, hyvitys maksetaan lahjan antajalle, ja hän saa tiedon palautuksesta.

    Palautusten toimitus
    Palauttaaksesi tuotteen, lähetä se osoitteeseen: {physical address}.

    Olet vastuussa omista palautuskustannuksistasi. Toimituskuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään siitä.

    Toimitusaika vaihtotuotteen saapumiselle voi vaihdella sijainnistasi riippuen.

    Jos palautat arvokkaampia tuotteita, suosittelemme käyttämään seurantapalvelua tai ostamaan lähetysvakuutuksen. Emme takaa, että vastaanotamme palautuksesi.

    Tarvitsetko apua?
    Ota yhteyttä osoitteessa {email} kysymyksiin, jotka liittyvät hyvityksiin ja palautuksiin.

    Shopping Cart
    Scroll to Top